Kisah Sungkey!!!

Posted: September 1, 2009 in Coretan Ramadhan, Makan Place

Kami berada d tempat kejadian pada masa itu….

BAROK ruboh!!!

6480_1217971413966_1369302900_627042_7013368_n

mcm tok ceritanya…

sabtu lepas aku, adam. eida, farah n wan sungkey kat barok… awal2 gik dah booking ya… nasib bait atie meri tempat kat atas n bukan kat pondok barok ya…

kat barok tok nang penoh lah, famous tek nak… nang ariya rami juak org sungkey sia… tempat nya unik n mknan nya sedap bah…. nak d jadikan cerita… berbuka lah kmk org sia, tepat jam 6.48pm bersama laungan azan kmk org pun makan… aku lom mkn nasik gik, mkn cuco rodey (kegemaran ku) n ngabun (merokok) lok… huhuhu.. dlm 10 mint kdk ya baruk lah aku menjamah nasi… b4 ya aku g lah basoh tangan lok… sambik aku basoh tangan aku merati pondok barok ya… lam ati ku madah… * pahal condong tiang ya, jong ada rebuk… *

makan lah aku tek dengan berseleranya… nyum nyum nyum… lom abis gik tapak dlm nasik aku… lalu mek org terdengar… ~krek.. krek.. krek..~~~ “lari.. lari… kluar.. kluar…” di sambung ngan teriakan bebrapa org… di depan mata kmk org… pondok barok ya rebah… tp sik ruboh terus… dlm 50% kdkya… 1 site jak… yang kesian nya lantai nya ruboh bah… so ada lah mangsa ya gugok kan… d laporkan juak ada 2 org org tua yg tengah mkn dlm ya…. kesian kan.. tapi syukur alhamdulillah semua nya selamat n ok…

6480_1217939093158_1369302900_627013_6417499_n

6480_1217953253512_1369302900_627020_7907068_n

6480_1218450905953_1369302900_628195_1290950_n

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s