Jadi “Student UNIMAS”

Posted: August 17, 2009 in Cerita Aku...

Sabtu, 01 Ogos 2009… aku ekot Hiffi n geng RTM ke UNIMAS sempena live rancangan Generasi Y ariya… daripada sikda polah apa2 aku join ajk tek lah… huhuh…

Kmk duak kuar dr rumh kira2 jam 8 kedak ya lah, di paham kan krew RTM akn gerak jam 9.30 dr RTM. B4 betolak kmk 2 mkn lok kat ambrosia, Marel (produser) n Ina (aku sik ingat dah nama miak ompuan ya… Ina ajak lah.. huhu….) pun join juak…

Seperti yg dijanjikan, kol 10.30 kmk org gerak lah, cdak nya k van kedik, aku ngan hiffi k keta aku yg comel itu… b4 ke UNIMAS kmk org singgah ke Regal Court lok, ambik krew dr KL… ingat kn Awal pegi sekali juak tek, aku dah imagine nya numpang keta aku yg comel itu sbb van dah penuh… rupa-rupanya Awal pegi akhir ckit.. huhuhu…

So kmk org bertolah lah, Van RTM ya nang sik kisah lah aku follow dr belakang, nang laju jak nya meluncur d jalanan… kejap2 jak ilang dr penglihatan aku… sabar jak lah… D UNIMAS aku terpaksalah pusing2 dlm ya sbb nak carik Van RTM ya tek… 2 3 kali juak lah aku pusin2 dlm ya… sampay aku jln kan tempat yg sik sepatutnya k keja jln… huhuhuhu…. buat sik tauk ajak lah… hehehe…

Keja yg Hiffi polah kejap jak duhal, dlm 15 mint dah siap.. bayangkan berapa lmak kmk org kat sia sbb rancangan ya start kol 03.00 pm.. huhuhu…

Dah alang2 dtg UNIMAS ya, kmk org call lah stella n d geng… g lunch sama2 lok kat cafe apa ntah…

kmk pun ajak lah cdak 4 ya join nangga live rancanagn ya juak… huhu…

sebenarnya penonton ya semuanya miak UNIMAS kecuali aku ngan hiffi.. huhuh… hiffi sikpa lah sbb nya crew RTM aku tok nyaruk ajak lah.. hehehe…

kmk org dudok alh sebaris…. maka bermula lah rancangan ya…

hahaha… sik sangka camera nang mala jak fokus kat kmk org… bak kata eida ” nang sederet lah ktk org…” semua muka nampak… hahaha…. stella siap mdh ngan mak nya gik ya nya masok TV…

Kira sejam lah rancangan ya on air… abis jak rancangan ya, semua miak nyerbu Awal.. nak bergambar n mintak sign… huhuhu… aku tek control cool jak lah… huhuhu… tp last2 turun juak aku ke pentas ya tp bkn bergambar nagn awal, kmk org pun yg begasak begambar.. hahaha… try juak lah nak begambar nagn awal tp miak rami glak…

Dah nama rezeki nak bergambar nagn Awal nak?! dpt juak lah nemu nya kat luar dewan ya… sik lelah nak bersesak ngan org nak… hehhe… nasib bait juak Farah ada embak camera… nang kebetulan lah nak.. heheh

pasya dah selesai semua nya kmk duak chow balit lah… ready utk program mlm gik

huhuh…

tok ada pic aku ariya, pic aku nagn awal pun ada juak.. :p

Leave a Reply

