Sama Baju

Posted: March 11, 2009 in Cerita Aku...

Nak d jadikan cerita… last weekend (7 march 09) aku ngan member2 gila kuar lah d clubbing… tempat biasa lah… bak kata atiey, rumah no 2… huhuhu..

kat Ameobar sia… sia nang boleh tahan lah mun weekend… mlm jemat n mlm sabtu nang pack gler….

yang pegi mlm ya tek, aku, epi, adam, adi, zul, amy, daneal, weyda,stella, momo, cello n made… nang riuh lah kmk org tek, awal kmk org dtg mlm ya sbb dah book table… mun dah book table ya paham2 jak lah hehehehe…

dlm keriuhan kmk org menari tek… tiba2 aku tertoleh d sebelah kanan aku… aiyo!!!! ada org k baju sepasang ngan aku! aku paling sik suka kdk ya… dah lah nya ya tek tanpa segan silunya semakin dekat ngan kmk org… aku mun boleh nak lari jak.. nya ya tek nang sikda perasaan apa2, aku perasan yang nya tauk baju kmk 2 sama… nang sik d lalek nya…

terpaksa lah aku make shawl yg eida pakey n minjam jacket adam… baruk aku rasa selesa ckit… wpun panas, aku pakey jak drpada ketaranya sama ngan org ya… huhuhu…

aku akan pastikan benda tok sik berulang gik… hehehe…

Leave a Reply

