Keja @ Sematan

Posted: March 10, 2009 in Cerita Aku..., Liburan

04032009_002

Keja aku tok nang boleh d katakan selalu juak travelling lah…

3 & 4 Mac ya tek aku travelling ke Sematan ngan Sister Libea n MA Bobby… kmk org molah Roll Out TPC kat Klinik Sematan… kmk org stay kat Sematan Hotel, satu-satunya hotel d Sematan ya… mun ekotkan aku, aku maok bemalam kat Palm Beach Resort… tp sister sik berani… sunyik katanya… so ikut jak lah…

Aku tong memang suka berada d tempat yang ada beach… aku suka dudok tepi pantey sambil nengar bunyi ombak… tenang jak asa jiwa… hhhrrrmmmmmm….

Maybe next time aku nak ajak member2 gila aku check in kat Palm Beach Resort ya… cam best jak… hehehe…

Leave a Reply

