Degup…

Posted: February 20, 2009 in Cintan Cintun

Aku sik tauk camney aku nak mula….

2 minggu tok dah hati aku sik tenteram… derdebar kencang setiap kali terkenang, perpk atau terbaca tentang nya… aku sik tauk apa yang nya fikirkan, apa yang sebenarnya dlm hati nya… adakah masih ada aku atau sekadar belas kasihan ajak.

aku tauk memang ada cinta lain d hati nya, tp aku yakin sikda ya sekuat cinta kmk 2, dah beberapa kali berlaku mcm tok tp kali tok tamparan nya memang hebat… x tertanggung asa…

padah lah… jgn polah aku mcm tok, dah parah glak hati aku tok…

makan hati berulam jantung, berkuah air mata… sampai bila?

aku try n relax jak n b cool tp dpt bertahan sejam duak jak… bukak mata jak aku dah mula pk benda yg sama gik…

semoga aku terus diberikan kekuatan… semoga sujud dan doaku mampu mententeramkan jiwa ku…

im sick of LOVE…

Comments
  1. darin azri says:

    kenak tok bang zai.. boh sedih2 eih… well u can share anything with me.. i am a good listener.. i hope u are fine owez okay!!

  2. Arm says:

    Tedah…kesian kmk baca yg dipost ktk tok. Kmk faham perasaan ktk time ya…coz kmk penah melalui nya juak. Nang sik tentu jak perasaan kita nak? Tido pun susah…nang ngenang nya jak. Nasihat kmk dgn ktk, ktk better fikirkan dirik ktk pun, family ktk dan yg penting berdoa berikan kekuatan dlm mengharungi hidup tok. Insyallah…ktk akan dpt laluinya.

  3. Stella Tiong a.k.a g-t says:

    zai, we all love u..owez..

Leave a Reply

