Jom Karaoke…

Posted: January 20, 2009 in Liburan

last sunday (18/jan/09) aku ngan epi n daneal kuar lah dlm kol 2…

mlm sebelom ya sepatutnya kmk org ngan eida g karaoke tp, sik jadi sebab ieda ngan epi dah pegi dolok… asak ati jak aku ngan daneal… so sebagai membalas dendam kmk 3 pegi lah petang ahad ya…

POP WAVE… located kat petanak… seleret shop house ngan kaya & toast n Madam Tang…

aku sik sure glak price nya, sebab dolok ada kwan ku madah sia RM 28 per person minimun 6 person per room dr kol 8 mlm until 2 am… aku tek g petang, 3 org jak ya.. try jak lah tek..

aku nanyak lah kat kaunter sia…

aku : any package for this time

org kaunter : yup, rm20 per person from 2 untill 6 pm

aku : wow! boleh tahan juak (kata aku dlm ati)

org kaunter : including 1 drink n dessert

aku : what choice of dessert do u have today…?

org kounter : puding apa ntah… (aku sik ingat) n also u can have 2 drinks instead of dessert

aku : we go for 2 drinks… endak aku berani mkn puding ya (kata aku ngan daneal)

pasya nya embak lah kmk 3 ke bilit karaoke… bilit J…

asak ati kmk tiga… nang muas rasa lah nak belagu…

bilit nya selesa, bersih n sound system nya pun boleh tahan juak… can fit up to 6 person lah.. tapi mun dah rami glak, sapa nak belagu? alu abis masa bertunggu ajak… hehehe…

choice of lagu pun boleh tahan, sik juak updated glak tp lagu dingin dah ada reti nya updated lah nak? huhuhu…

lupak aku nak ambik gambar tempat ya… selesa lah berbanding tempat yg aku biasa pergi…

kira murah juak bah RM 20 utk 4 jam including 2 drinks…

nang puas kmk tiga berlagu… ckit gik maok ilang sora… huhuhu… its fun!!!

insyaAllah ujong minggu tok mun ada rezeki lebih maok aku g sia gik

hehehe <– belalak

out of 5 aku berik 4…

sapa nak minat belagu ya.. try lah d POP WAVE… gerenti puas ati!

selamat berkaraoke!

🙂

Leave a Reply

